Dag 01; Om Mig.

Jag heter Maja och jag är sexton år gammal. I April så börjar mitt sjuttonde år
här på jorden. Jag är brunhårig, har bruna ögon och ganska så kort, 158 cm lång
för att vara exakt. Just nu så går jag mitt första år på Omvårdnadsprogrammet
här i Strömsund, och jag stortrivs! Jag har världens bästa klass och allt flyter
på bra, tycker jag. Mina intressen är att vara kring mina vänner, se mycket tv,
sova och sådär. Jag ä mycket intresserad av motorer, såsom bilar, motorcyklar.

Jag lyssnar nästan jämt på musik, och några av favoritbandena är då Ac/dc,
Metallica, Kent, Bon Jovi, Coldplay och Lars Winnerbäck. Riktiga talanger, va!

Mina favoritprogram på tv är Ensam Mamma Söker, Simpsons, One Tree Hill,
Så mycket bättre, Cougar Town. Favoritfilmen är I Rymden finns inga känslor.

Det var lite smått om mig. Här är en bild på mig och mina fina vänner.
 


  





NAMN:         Kom ihåg mig?

MAIL:      

BLOGG:   


Trackback
RSS 2.0