Please won't you understand that without you by my side there's no me.

Var somsagt på dansgalan i lördags och hade hur roligt som helst med Elin och Angelica.
Jag träffade även en massa annat folk som jag inte träffat på länge.
Sen efter dansgalan slutat så for vi hem till Elin och åt mat och pratade om hur kul vi haft.

Sen igår så vaknade vi runt 11 och då var alla hunriga så vi for och käkade Taimat för Elins kille var så snäll och bjöd oss.
Var galet bra väder igår så efter vi ätit for vi och köpte en varsin glass och ställde oss på en parkering och stekte.
Lätt bästa helgen på länge måste jag erkänna.

Aja nog pratat om helgen.
Idag så var jag hemma från skolan för att jag hade ont i huvve men det visade sig att jag inte missade så mycket för vi hade bara haft en lektion.
Så just nu sitter jag och pluggar så att jag inte ska hamna efter alla andra.

Måste bara tillägga att jag fyller år om exakt 2 veckor, YEY!


                                         Jaaag!



emmaohman-Drawings

SÖT!

Var med och tävla om en snygg earcuff i min blogg:D

2011-06-14 | 00:24:22
Blogg: http://emmaohman.blogg.se/

NAMN:         Kom ihåg mig?

MAIL:      

BLOGG:   


Trackback
RSS 2.0