Jag har världens bästa vän helt enkelt.

  Sitter just nu och smsar med världens finaste flicka som heter Alejja,
  och hon har en speciell plats i mitt hjärta.
  Den flickan är min bästa vän och betyder jätte mycket för mig,
  går inte att beskriva med ord vad hon betyder.
  Hon finns där för mig i alla lägen och hjälper mig alltid när jag har det svårt,
  eller bara vill prata med nån helt enkelt.
  Hon är en av många anledningar till att jag vill kliva upp på morgonen.
  Jag är verkligen glad att jag har en sån fin vän, det är guldvärt.
  

                  Utan Alejja ingen Maja.
             Du och jag hand i hand livet ut <3
 
                                   
                                        



                                  


A N N A - the girl you never can be

Aww gumman, får tårar när ja ser det här!, älskar så jävla mkt, du är så himla bra, du är en underbar vän & ja älskar dej otroligt jävla mkt!<3<3 :)

2011-02-24 | 15:49:25
Blogg: http://alejjabahamon.blogg.se/

NAMN:         Kom ihåg mig?

MAIL:      

BLOGG:   


Trackback
RSS 2.0