You will hate that I never gave more to you than half of my heart.

Sitter just nu och lyssnar på John Mayer med låten Half of my heart.
Har varit hemma idag, haft ont i huvudet och i magen, men i morn blir det praktik.
Har ändå bara praktik 3 dagar den här veckan och sen är jag ledig resten för att jag ska jobba helgen.
Annars så är jag världens lyckligaste tjej för att Mamma och Pappa lät mig ta hål i naveln.
Så jag har nyss varit och piercat mig, bild kommer inom kort.
Sen ikväll så ska jag plugga lite matte och sen bara ta det lugnt.




                                                  Jag.



nadja

sv:tack din med :D kul att du har piercat dig :)

2011-01-25 | 18:27:05
Blogg: http://screaminphanthomrider.blogg.se/

NAMN:         Kom ihåg mig?

MAIL:      

BLOGG:   


Trackback
RSS 2.0