Rosa lack och kromad list i '59 års modell, Jag öser på för fullt i stan som en 50-talsrebell.

Just nu sitter jag och tänker på hur fort tiden kan gå ibland.
Jag tyckte att vi just började 7an och nu så går vi plötsligt ut 9an.
Har haft 3 underbara år med min klass och jag kommer verkligen sakna dom.
Bara denna vecka kvar och sen muck-middag på onsdag nästa vecka.
Skolavslutning har vi på fredag nästa vecka.

Annars just nu så lyssnar jag på Sommarnatt - Snowstorm.
Ska snart ta och sova så man orkar upp i morn bitti.
Är så otroligt trött efter denna dag..

I morgon ska jag till stora staden och handla examenskläder med Patricia.
Sista chansen att hitta en fin klänning och skor så.

Jag vet att jag har varit dålig att uppdatera den sista tiden men nu är skolan snart slut,
så då blir det ändring med bloggningen.

Jag kan ju också berätta att jag var till östersund på motormässan i Söndags.
Här kommer lite bilder på en del av bilarna.


                                      Volvo.




                 Min favorit av alla bilarna.



                     Så otroligt cool bil..

Aja, ha det bra.
















Emelie

Gillar den rosa :P

2010-06-02 | 21:03:47
Blogg: http://zweeety.blogg.se/
emelie

En jätte bra blogg måste jag säga följa varandra på bloglovin?:)

2010-06-06 | 10:26:40
Blogg: http://filmhelaveckan.blogspot.com

NAMN:         Kom ihåg mig?

MAIL:      

BLOGG:   


Trackback
RSS 2.0