Beautiful Blogger Award.


Jag fick då en Beautiful Blogger award, av min fina syster.

Kopiera in bilden och länka till den du fått den av.
Skriv 7 intressanta saker om dig själv 
Ge Awarden till 7 andra bloggar.

1: Jag är riktigt beroende av shopping och köper onödigt mycket ibland.

2: Min musiksmak är väldigt blandad, blues, hårdrock till pop och dagens musik.

3: Jag hann gå tre olika linjer på två månader, det här året.

4: Just nu är jag supernöjd med mitt skolval, och jag har världens bästa klass!

5: Min favoritmat är potatisgratäng och kött. Och, jag hatar ärtsoppa, usch!

6: Jag har tre stora fobier och det är spindlar, fötter och döden.

7: Min största förebild är min mamma. Jag älskar henne så himla mycket.

Och, jag ger awarden till dessa sju personer;

1: Gabbbe.
2: Tina.
3: Jenny.
4: Marcus.

Nu orkar jag inte ge den till flera, så det får räcka! Nu fick ni veta lite mer om mig! :)



NAMN:         Kom ihåg mig?

MAIL:      

BLOGG:   


Trackback
RSS 2.0