We're still young enough to dream we will go far.

Sitter just nu med Maria och Jenny på skolan och har rast till 10 i 1 och då har vi svenska.
På svenskan så ska vi skriva egna sagor och sen har vi omvårdnad.
Efter omvårdnaden så slutar vi och då ska jag hem till Mamma och plugga.

Imorn på skolan så är det kulturdag och då ska vi först på en föreläsning och efter lunch så får man välja mellan olika aktiviteter, man kan välja mellan film, yoga, indiansmyg och afropowerdans.
Själv så ska jag och några kompisar titta på film.

Annars så har vi bara en och en halv vecka kvar till sportlovet och då kommer jag tillbringa mesta tiden till att köra skoter.
Jag tog skoterkortet för ungefär 2 veckor sedan och ska därför till min kompis i öjarn nån dag på lovet och provköra hennes nya polaris.

Nu ska jag ta och va social med dom andra, så jag bloggar mer ikväll.




NAMN:         Kom ihåg mig?

MAIL:      

BLOGG:   


Trackback
RSS 2.0