Feliciasmammas.

Här kommer en intervju med Vinnaren av Veckans Blogg;
http://feliciasmammas.blogg.se/

" Sofie, 18 år och mamma till Felicia. Pluggar just nu TuristHotell hemifrån och
ibland är jag i skolan så halvdistans kan man väl säga. Den 11 Juni star jag
studenten! Så den dagen kommer jag vara så stolt över mig själv, att jag lyckades
med skolan samtidigt som jag fick barn första terminen i 3:an.
Annars är jag hemma och är mammaledig. :) "

1: Hur länge har du bloggat?
Oj, säkert i 3år med olika bloggar.
Men började blogga på sofiejennyvesterlund.blogg.se när jag blev gravid
och bytte sedan till den här jag har nu! :)

2: Hur många är det som besöker din blogg i snitt?
Mellan 70 och 100.

3: Vad är det som gör din blogg unik tycker du?
Jag har väl aldrig sagt att den är unik? :) men förstår vad du menar, men det
enda som är unikt om man kollar på en del andra mammabloggar är väl att jag
 inte desperat "tävlar" om vem som har mest läsar, mest följare via bloglovin osv.
Och sen har ju jag den sötaste dottern av dem alla! Ellerhur? ;)

4: Nämn någonting du aldrig skulle tänka dig att skriva om i bloggen.
Oj vad svårt. Jag skulle nog aldrig skriva om naturen, fan vad tråkigt!

5: Varför ska folk läsa din blogg?
Dem ska läsa den om den gillar den! :)

6: Om du fick vara en känd bloggare för en dag,
vem skulle det då vara & varför?

Ingen tror jag ärligt talat.
Inte min grej att uppdatera hela sverige om vad jag gör var annan minut.




NAMN:         Kom ihåg mig?

MAIL:      

BLOGG:   


Trackback
RSS 2.0