Mustasch; Double Nature.





Så. Dundermarknaden är avklarad nu! Blev en tredagars för mig, haha!
Bäst var nog Mustasch iallafall. Och, jag har fått lånat syrrans bild på frontmannen
Ralf Gyllenhammar då! Men ja, dunder var trevligt! Hoppas nästa år blir bra med!

Så.. Vad har hänt på senast egentligen.. Jag har färgat håret mycket mörkare, haha!
Jag slänger nog upp en bild senare. Annars så syns det lite på den första bilden jag
laddat upp! Annars så har jag försökt njuta så mycket av sommarlovet som jag kan.
Åkt båt, träffat vänner, varit ute och ja.. Försökt levt livet helt enkelt!

Jag uppdaterar även mer sedan angående gymnasievalen, haha! Gruvar mig!

Puss godnatt va!


Fiona

hehe, de gör du säkert ;) följa varandra på bloglovin? :D

2010-07-16 | 16:04:39
Blogg: http://lovefiona.blogg.se/
Zoofie (Sveriges 7e största musikblogg!)

MEN! Är du Moas syster?! :'D haha.

2010-07-20 | 21:54:55
Blogg: http://zoofie.devote.se

NAMN:         Kom ihåg mig?

MAIL:      

BLOGG:   


Trackback
RSS 2.0