Oh baby, baby, it's a wild world, It's hard to get by just upon a smile.

Jag är otroligt stolt över mig själv om jag ska vara ärlig.
Från början hade jag jätte mycket rester och frånvaro.
Och lärarna sa att det såg mörkt ut och att jag nog inte skulle klara av det.
Men nu ser allt ljust ut och jag har nästan inga rester kvar.
Jag har bara ett prov kvar nästa vecka och sen är allt klart.
Nu kan jag äntligen sluta 9an med gott samvete.

Men just nu sitter jag och lyssnar på Wild world - Mr. Big
Kollar också runt lite på facebook.
Men ikväll så ska jag slöa och ta en promenad.
Och möjligtvis plugga nån timme.

Ha det bra.



                                        Jag


Cissi

Bra där :)

2010-05-25 | 13:11:41
Blogg: http://cissileandersson.blogg.se/
Madde

Vad ska du göra efter nian då? Ska du läsa något spännande på gymnasiet?



Kom på att jag borde kommentera någon gång när vi ändå följer varandra med bloglovin. Ha en underbar dag.

2010-05-26 | 09:27:14
Blogg: http://www.saramadeleine.se

NAMN:         Kom ihåg mig?

MAIL:      

BLOGG:   


Trackback
RSS 2.0