Cause you're everywhere to me And when I close my eyes it's you I see.

Sitter just nu och lyssnar på Everywhere med Michelle Branch.
Ska snart sova så jag orkar upp i morgon bitti.

I morn så är det skola igen och det känns så himla skönt.
Har verkligen valt rätt linje den här gången.
Har jätte bra klasskompisar och lärare.
Det är första gången på länge som jag verkligen gillar att gå i skola.

Det kommer också bli en kanon dag i morn för jag ska fika med min fina vän Gabbe.
Det gillas tokmycket!

Annars så har jag bestämt mig för att börja träna igen.
Jag ska börja springa varannan dag så jag får tillbaka min kondition.
Och sen kanske jag ska börja spela fotboll igen.
Det känns verkligen som en bra start på ett nytt liv!




                       En bild som jag knäppte i sommras!



Jenny

Ja det kan vi göra :D

Btw vet du hur man lägger till bloggar på sidan? :O

2010-10-10 | 23:32:06
Blogg: http://wyrneck.webblogg.se/

NAMN:         Kom ihåg mig?

MAIL:      

BLOGG:   


Trackback
RSS 2.0