Vi är änglar med blickarna högt i det blå, Vi är dom som förlorar men jublar ändå.

Igår så fyllde jag år och jag hade verkligen en kanon dag.
Jag åt tårta exakt hela dagen och fick mycket paket av vänner och familj.
Det jag fick var pengar, skålar, napp, blommor och godis.

Det var perfekt att jag fick pengar för jag och mamma åker och hälsar på min syster i stan idag.
Så vi åker dit idag och sover över, sen så ska jag vara hos tandläkaren klockan 9 på morron.
Men hos tandläkaren så tar det bara några minuter och sen så kan jag gå på stan hur länge jag vill.

Aja nog pratat om min födelsedag.

Just nu har jag svenska och ska skriva ett tal om min syster.
Talet ska vara 5 minuter långt och jag vet verkligen inte hur jag ska få till det.
Tipsa gärna om hur jag kan få till ett bra tal.

                                    
                                Lite av de jag fick i present igår.
 




NAMN:         Kom ihåg mig?

MAIL:      

BLOGG:   


Trackback
RSS 2.0