Every day I think about you and I know why.

Sitter och lyssnar på musik och väntar på att Mamma ska sluta så vi kan åka på dollar.
Ikväll så ska jag plugga med en kompis och sen packa inför i morgon.
Ska göra klart några uppgifter som ska vara inlämnad innan fredag.

I morn så ska alla på skolan ha ute dag och då ska jag och några kompisar åka madrass på förmiddagen.
Sen på eftermiddagen ska vi ut och gå, när vi har slutat så blir det skoterkörning med kompisar.

I fredags så var jag med Elin och Emelie så vi åkte epa och åkte lite bil med massa roligt folk.
Har varit en jätte rolig helg iallafall och i lördags var jag hos Jessica och där körde vi skoter.
Så pågrund av att jag inte har varit hemma så har jag inte kunnat blogga, men jag har knäppt kort i helgen som jag mer än gärna delar med mig av.


                                 Jag och Elin.


                                   Emelie.





NAMN:         Kom ihåg mig?

MAIL:      

BLOGG:   


Trackback
RSS 2.0