Give yourself prudence and love your friends.

Sitter just nu och lyssnar på Lady gaga med låten Born this way och är sjuk.
Är hemma från skolan idag för att jag har ont i huvudet och magen.
Men nu är det helg iallafall och sen är det bara en vecka kvar innan det efterlängtade lovet.
Ska bli så skönt med lov och bara köra skoter och sova hela dagarna.

Igår så klippte jag mig iallafall och det blev ungefär 8 cm kortare men jag blev riktigt nöjd.
Kommer bild senare i helgen.

Nu ska jag kolla på film och bara ta det lugnt och i morn ska jag kanske åka till Jessica och köra skoter.
Men det beror på hur jag mår i morgon så bara att hoppas på att jag är piggare.



               Jag och min kära syster när vi var små <3




NAMN:         Kom ihåg mig?

MAIL:      

BLOGG:   


Trackback
RSS 2.0