I guess I'd rather hurt than feel nothing at all.

Har varit en rätt så spännande och lärorik dag på skolan idag.
Dagen började med att en som heter Jonas helgesson kom dit och hade föreläsning.
Jonas har ett handikapp och förläser om sitt liv, sina böcker han skrivit och att alla är lika mycket värda.
Var faktiskt en riktigt bra och rolig föreläsning och jag rekommenderar alla att gå på en föreläsning om han är nånstans i närheten där ni bor.
Efter föreläsningen så skulle vi gå runt i olika klassrum och svara på frågor gällande olika kulturer och så.
Var väll inte det roligaste men det funkade helt enkelt.
När vi svarat på alla frågor så var det lunch och efter det så skulle vi kolla på film.
Filmen vi skulle se heter city of god och var en utav dom sämsta filmerna jag sett.
Filmen räckte i ungefär 2 och en halv timme och handlade bara om droger, sex och att döda varann.
Så filmen rekommenderas inte av mig iallafall.

När vi slutatade så gick jag och Jessica på simonsons och fikade.
Det var det roligaste på hela dagen iallfall.

 
   Jonas Helgesson.        Filmen vi såg.


NAMN:         Kom ihåg mig?

MAIL:      

BLOGG:   


Trackback
RSS 2.0