My whole life waiting for the right time, To tell you how I feel.

Då var denna helg snart slut, men den har varit jätte bra.
Har varit med Alejja, Jessica och snart ska jag ut och fika med Becca.
Sen får vi väll se vad vi hittar på efter vi fikat men det blir säkert nått skojigt.

I morn så är det Måndag igen och då börjar andra veckan av praktiken.
Vi har praktik nu i 4 veckor och jag är på ett ställe som heter strömbacka.
Det är hur roligt som helst och man får lära sig så otroligt mycket.
Nog om det, nu ska jag göra mig iordning och gå ut..


                                     Jag och Alejja <3

Vendela

Söt header!

Vad är det för typ av praktik?Snart är det dags för mig oxå,jag ska vara på ett gym...

2011-01-24 | 08:26:49
Blogg: http://cherryize.blogg.se/

NAMN:         Kom ihåg mig?

MAIL:      

BLOGG:   


Trackback
RSS 2.0