I’m gonna get this fire started, Impossible for you to breathe.

Insåg just att det var allt för länge sedan jag bloggade så nu slänger jag in ett inlägg..

Idag så har jag sovmorgon till 10.45 och sen har jag bara 2 lektioner innan jag slutar, riktigt skönt.
Ikväll så ska Jessica sova över här så ska vi väll se film ikväll och va med Gabbe.
Känner på mig att det kommer att bli en kanon helg och dessutom så är det köpmanna marknaden i morn.
För er som inte vet vad köpmanna är så är det iallafall en marknad i strömsund där folk säljer saker, band spelar och det kommer även att vara en korvätar tävling.

Nog pratat om detta..

Igår så beställde jag kläder till skolavslutningen så här kommer bilder på det.


   


Anonym

korvätar tävling hah!

söt blogg! :)

2011-06-13 | 23:58:59
Blogg: http://nattstad.se/isabellegustavsson
Love&Peace

Fin blogg ^^

Jag har en tävling på min blogg nu- kika gärna in och lycka till ♥

2011-06-20 | 21:29:42
Blogg: http://loveandpeace.blogg.se/

NAMN:         Kom ihåg mig?

MAIL:      

BLOGG:   


Trackback
RSS 2.0